فراخوان به‌منظور تعیین شعار همایش ژئوماتیک 93

سازمان نقشه‌برداری کشور در اولین جلسه‌ی ستاد هم...

فراخوان به‌منظور تعیین شعار همایش ژئوماتیک 93


سازمان نقشه‌برداری کشور در اولین جلسه‌ی ستاد همایش ژئوماتیک93  مقرر نمود، تا فراخوانی به‌منظور تعیین شعار همایش ژئوماتیک93 اعلام‌نماید.

این جلسه با حضور اعضای شورای سیاست‌گزاری همایش سازمان نقشه‌برداری کشور؛ متشکل از رئیس، معاونین و برخی از مدیران سازمان برگزارشد. در این جلسه درباره‌ی زمان، مکان و نحوه‌ی برگزاری این همایش بحث و تبادل‌نظر صورت‌گرفت.

گفتنی‌است به‌همین منظور در اولین جلسه‌ی شورای سیاست‌گزاری تصمیم گرفته‌شد تا به‌جامعه‌ی علاقه‌مند و صاحب‌نظر در حوزه‌ی نقشه و اطلاعات مکانی، فراخوان «عنوان شعار همایش ژئوماتیک93» اعلام‌گردد.

در این فراخوان با دعوت از صاحبان علم و اندیشه در حوزه‌ی ژئوماتیک، برای ارائه‌ی ایده‌های ناب در شعارهمایش با رویکردهای علوم و فنون اطلاعات مکانی و دیدگاه تحول و آینده‌نگری درآن، تلاش‌شده تا همایش سال بعد هرچه بهتر بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرارکند.

درپایان شایان ذکر است، به‌دلیل اهمیت همایش سالانه‌ی ژئوماتیک، تلاش برنامه‌ریزان و دست‌اندرکاران به‌منظور برگزاری هرچه‌ بهتر این رویداد علمی و ملی مهم کشور از ماه‌ها قبل از همایش آغاز می‌شود که اولین جلسه‌ی آن مهرماه 92 و درسازمان نقشه‌برداری کشور برگزارگردید. همچنین بیست و یکمین همایش ملی ژئوماتیک در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...