توتال استیشن همه کاره

برای اولین با در دنیا توسط شرکت لایکا سوئیس، تو...

توتال استیشن همه کاره

برای اولین با در دنیا توسط شرکت لایکا سوئیس، توتال استیشن موتورایز با قابلیت تصویربرداری، تعیین موقعیت جهانی (GPS-GNSS) و برداشت به کمک لیزر اسکنر 3 بعدی طراحی و ساخته شد.

 شرکت لایکا (Leica) سوئیس با بیش از 200 سال تجربه در تولید تجهیزات ژئوماتیک و نقشه برداری، در 4 ژوئن 2013 در لاس وگاس آمریکا اعلام کرد که نسل جدید توتال استیشن ها با نام لایکا نوا (در نجوم نوا بمعنی ستاره‌ای‌ که‌ نور آن‌ چند روزی‌ زیاد شده‌ ودوباره‌ کم‌ شود) به بازار خواهد آمد. بعد از معرفی توتال استیشن سری Flexline و سری Viva ،لایکا این توتال ترکیبی را راهی بازار کرده است که بدون شک نقطه عطفی در تجهیزات اندازه گیری و علوم ژئوماتیک می باشد.

 

 

توتال استیشن لایکا نوا (در نجوم نوا بمعنی ستاره‌ای‌ که‌ نور آن‌ چند روزی‌ زیاد شده‌ ودوباره‌ کم‌ شود) یک راهکار پیشرفته بوسیله تکنولوژی پیشرفته اندازه گیری است که کیفیت و دقت غیر قابل رقابت را برای طیف کاربردهای مختلفی فراهم می کند: اندازه گیری در یک کارگاه ساختمانی، محاسبه حجم، مانیتورینگ و میکروژئودزی سد ، پل یا تونل، ذخیره کردن صحنه تصادف با عکاسی دیجیتال، اسکن کردن نمای یک سازه همگی توسط توتال استیشن لایکا نوا فراهم آمده است.

 

توتال استیشن لایکا نوا مدل MS50 اولین توتال استیشن چندایستگاهی برای طیف بی سابقه از کاربردها:

برای اولین بار در توتال استیشن لایکا MS50 تمامی اندازه گیری های مهم در یک دستگاه ادغام شد تا درهای جدیدی رو به دنیای اطلاعات مکانی باز شود.

 تمامی کاربردها شامل لیزراسکنینگ 3بعدی دقیق، توتال استیشن دقیق و موتورایز، تصویر برداری دیجیتال و سیستم تعیین موقعیت جهانی (GPS-GNSS ) همگی در جدیدترین توتال استیشن لایکا گرد هم آمده است. تکنولوژی جدید MergeTECقابلیتهای سخت افزاری را با راهکارهای فشرده مدیریتی ترکیب می کند، عکسها با اسکن ها بهنگام شده و داده های برداشتی لیزر اسکنر به اندازه گیریهای توتال استیشن متصل شده تا بهترین راه را برای مدیریت داده 3بعدی مهیا شود.


1 نظر

احمد حسنی
احمد حسنی  ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۸:۲۵

واقعا جالبه از قابلیت تصویر برداری و لیزر اسکنر سه بعدی خوشم اومد که احتمالا نوع جنس خاک رو هم شاید تشخیص بتونه بده ...